Wednesday, February 25, 2009

BETUL KE ANDA TIDAK PUAS DI RANJANG?


"73 peratus wanita tak puas di ranjang"

Oleh FATIHAH MOHAMED (wartawan kosmo)

[KUALA LUMPUR – Sebanyak 73 peratus wanita di negara ini didapati tidak mencapai kepuasan dalam aktiviti seksual mereka.

Menurut kajian yang dijalankan oleh Pfizer Malaysia pada Mei hingga Julai tahun lalu, masalah itu turut dialami lelaki negara ini.

Sebanyak 62 peratus lelaki Malaysia turut dikatakan tidak puas di ranjang.

Pakar seksologi dari Pusat Kesihatan Seksual Australia, Dr. Rosie King berkata, peratusan tersebut menunjukkan kadar yang tinggi berbanding purata peratus keseluruhan tahap kepuasan seks yang diperoleh di Asia Pasifik iaitu 57 peratus bagi lelaki dan 64 peratus bagi wanita.

Katanya, fenomena tersebut berlaku berikutan kebanyakan lelaki dan wanita di Malaysia lebih mengutamakan kerjaya dan kehidupan keluarga.]


sALAM sELAMAttt!,

Artikel di atas adalah sebahagian yang saya ambil dari Akhbar Kosmo hari ni, Rabu 25 Februari 2009.

Saya pengemar akhbar ini, imej atau martabat KOSMO saya letakkan tidak sama dengan METRO serta akhbar tabloid atau suratkhabar nyamuk yang lain. Kerana KOSMO ada unsur pengisian minda.

Seawal pagi ini, saya agak terperanjat bila melihat muka hadapan KOSMO yang memilih tajuk diatas sebagai tajuk utama hari ini.

Saya tidak ada masalah tentang artikel itu, yang saya tertanya2 kenapa harus KOSMO jadikan bahan"pelaris" dengan meletakkan tajuk itu sebagai "headline"?!!!

Maka saya dan rakan setugas yang bersiaran pagi ini menerusi slot Suria Pagi KLfm melontarkan pertanyaan di kalangan pendengar radio KLfm, maka 90% tidak setuju dengan "imej" baharu yang cuba diketengahkan oleh KOSMO kesayangan mereka.

Bukan soal "openminded"...tetapi rasional untuk itu dijadikan topik sebagai tatapan umum termasuk anak2 yang pra sekolah, sekolah rendah, menengah yang dilatih oleh ibubapa untuk menanam minat membaca akhbar setiap hari dengan memulakan dengan tajuk MUKA HADAPAN.

Jika anda ada penilaian, tinggalkan komen anda, terima kasih kerana singgah di sini.


p/s- "kenapa singgah kalau tak masuk", Lagu Kumpulan Flavour (made in Malaysia)










3 comments:

Anonymous said...

salaam.. hezry..
hezry memang suka foot massage ye :)

glammarous@gmail.com

Anonymous said...

Yup..suka kerana baik untuk sistem peredaran darah. Cuba la!

Anonymous said...

baiklah...
akan cuba, try & test :)