Tuesday, January 13, 2009

Saff Sekali!!!

Salam Selamatttt!

Salam tahun Hijrah 1430 dan Masihi 2009.....

Semoga semua kita sentiasa dilindungi rahmatNya dan beroleh kenikmatan berpanjang untuk perjalanan kita di dunia dan akhirat nanti.

Semua daripada kita akan di uji....hanya kita yang mampu mentafsirkan setiap ujian itu.

Perlu di ingat...ujian bukan hanya "bala" atau kesusahan...tetapi rezeki dan kesenangan yang kita nikmati juga adalah suatu ujian yang harus kita tafsirkan juga.

Saya amat bersyukur atas rezeki tahun ini, apabila pengurusan tertinggi RTM memberi peluang menjadi host dalam rancangan "talk show" terbaharu " SANTAI DI MENARA KL BERSAMA HEZRY"

Saya begitu terharu dan rasa teramat rendah diri kerana bagi seorang yang berkecimpung dalam bidang penyiaran sebagai "frontliner", ini adalah sebuah penghormatan dan penghargaan yang cukup bermakna dan berharga.

Saya akan berusaha untuk menjadikan setiap saat rancangan ini adalah yang terbaik bagi merealisasikan perancangan "merakyatkan" RTM.

Sekali lagi saya mengucapkan terima kasih kepada YB Dato Ahmad Shabery Cheek, Menteri Penerangan Malaysia serta pengurusan tertinggi RTM memberi peluang kepada saya.

Saya ingin menjemput anda menyaksikan rancangan "talk show" saya selama 1 jam, setiap hari Sabtu pukul 11 malam.

Sudah pasti komen anda sebagai teman bloger amat saya hargai.

Saya jugak ingin mengucapkan selamat berjaya kepada 2 rakan saya yang turut mengendalikan rancangan masing - masing bermula tahun 2009 ini.

Setiap Jumaat bermula 9.30 malam; Apa Kata Wanita Bersama Zamzarina

Setiap Isnin bermula 9.30 malam; Di Luar Lingkungan Bersama Syed Munawar

Jumpa anda di Menara Kuala Lumpur!!!! Safff Sekali!!!

No comments: