Friday, January 23, 2009

GONG XI FA CHAI!!!



sAlaM sElaMAT.....


Selamat menyambut GON XI FA CHAI....buat rakan- rakan serta rakyat Malaysia yang beragama Budha. Seperti yang kita ketahui tahun ini adalah Tahun Lembu bagi meraikan sambutan Tahun Baharu Cina....ada yang mengatakan Tahun Raja Lembu". Apa pun bagi masyarakat Cina semoga bergembira menyambutnya!!!

Pastinya cuti umum sempena Tahun Baharu Cina ramai yang mengambil peluang untuk pulang ke kampung halaman masing- masing. Termasuklah saya ler...!!! Di kampung, pastinya ada pelbagai aktiviti serta acara yang telah tersedia menanti anda pulang ke kampung.

Lebuhraya pasti mula sibuk dengan aliran kenderaan menuju utara, selatan, timur mahupun barat. Pastinya kita tahu apa yang harus kita lakukan semasa dijalanraya kan?

Semua yang ada lesen memandu yang sah pasti sudah matang dalam mengemudi stering kenderaan masing- masing. Semogakita semua selamat sampai ke destinasi dan kembali semula ke Kuala Lumpur dengan selamattt!!!

Sampaikan salam saya buat orang kampung anda semua. Jemputlah bersantai bersama saya menerusi rancangan "talk show" SANTAI DI MENARA KUALA LUMPUR BERSAMA HEZRY DI TV 1 PUKUL 11 MALAM SETIAP SABTU.

sELAmAttttt!!!!! Safffff Sekali!!!!

No comments: